Basic Socks

The first socks I made in autodidact way where with a set of 5 doubled pointed needles trying to copy socks made ​​by my great-grandmother. When I got the trick I did a lot of pairs of wool socks, because I had to live in Sweden ... winters there where hard... but with my socks I could stand 10 degrees below zero.
After that, I did not make more socks ...Barcelona's weather is very soft and I had no motivation ... May 26 I joined the course for make socks with circular needles at Llanàrium. It was very gratifying to have Laia's help for every doubt I had. So these are the first socks Toe Up (starting in the point) I do, knitted together and made with cotton thread. When I caught the trick I will try with more difficult patterns...

Los primeros calcetines que hice fueron de forma autodidacta con el set de 5 agujas de doble punta y mirando de copiar unos calcetines hechos por mi bisabuela. Cuando le pillé el truco me hice un montón de pares de calcetines de lana, pues me tenia que ir a vivir a Suecia... los inviernos allí fueron duros, pero con mis calcetines pude soportar los 10 grados bajo cero. Después de aquello no volví a hacer calcetines... el clima de Barcelona es muy suave y no tuve motivación... Pero el 26 de mayo me apunté al curso de calcetines con agujas circulares de Llanàrium. Fue una experiencia muy gratificante tener la ayuda de Laia a cada duda que tenia. Así que estos son los primeros calcetines Toe Up (empezando por la punta) que hago, tejidos a la vez y de algodón. Cuando le pille mejor el truco me atreveré con patrones más difíciles....

Els primers mitjons que vaig fer van ser de forma autodidàcta amb el set de 5 agulles de doble punta i mirant de copiar uns mitjons fets per la meva besàvia. Quan vaig agafar més pràctica em vaig fer un munt de parells de mitjons de llana, doncs habia d'anar a viure a Suècia.... els hiverns allà van ser durs, però amb els meus mitjons de llana vaig poder suportar els 10 graus sota zero. Després d'alló no vaig tornar a fer mitjons... el clima de Barcelona és molt suau i no vaig tenir la motivació suficient.... Però el 26 de maig em vaig apuntar a un curs de mitjons amb agulles circulars al Llanàrium. Va ser una experiència molt gratificant tenir la ajuda de la Laia quan tenia algun dubte. Aquests són els primers mitjons Toe Up (començant per la punta) que faig, teixits a la vegada i de cotó. Quan tingui més pràctica, m'atreviré amb patrons més díficils...




Comentarios

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)