Home socks

 (CAT) L'estiu ja és aquí, i va ma faig uns mitjons! Mitjons que no em posaré fins d'aquí dos mesos. Però com sempre passa quan vas a comprar, t'encapritxes d'una llana i t'invaeix una necessitat vital de teixir-la. Aquest cop m'ha passat amb la Chantilly de Katia, feta 100% de poliamida. No hi ha paraules per descriure el tacte que té, suau com un peluix, així que imagineu aquesta suavitat als peuets quan arribi l'hivern... el patró que he fet servir es el bàsic toe-up, començant per la punta. M'agrada molt fer-los així, ja que pots deixar pel final com els vols de llargs, o fer-los tant llargs com la llana que et quedi. Ara si, em sembla que deixo que les agulles de tricotar fassin vacances fins a finals de setembre. Més info a Ravelry

  (ES) El verano ya està aquí y me da por hacer calcetines! Y eso que no me los voy a poner hasta dentro de dos meses... Pero como siempre passa cuando voy a comprar... me encapricho de una lana y me entran unas ganas locas de tejerla. Ésta vez me ha pasado con la Chantilly de Katia, 100% de poliamida. No hay palabras para describir su tacto, es algo así como tocar un peluche, así que imaginad ésa suavidad en los piececitos cuando llegue el invierno... el patrón que he usado es el bàsico toe-up, empezando por la punta. Me gusta mucho ésta manera de hacerlos, ya que puedes decidir al final cómo los quieres de largos, o utilizar toda la lana que tienes. Ahora ya puedo dejar que mis agujas de tricot hagan vacaciones hasta finales de setiembre. Más info en Ravelry


  (EN) Summer is here and I am knitting socks! Crazy because I will not used them until october. But this yarn is a caprice... I saw it in a shop, and I can not ressisted this temptation. The extraordinaire yarn is Chantilly Katia, 100% de nylon. No words to describe the feel of the yarn, it is similar as touch a stuffed, imagine this feeling in your feets when winter comes... Pattern used was the basic toe-up . I love this pattern because you can decided at the end of knitting how long will be your socks. Now my needles can take holydays until the end of september. More info in Ravelry

Comentarios

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)