Black Crochet Purse


(CAT) Nou moneder de ganxet en negre i "boquilla" platejada. Seguint el patró que ja vaig penjar aqui: Crochet Purse, he volgut provar com quedaria amb 32 voltes. Ha quedat més rodonet, però potser 35 voltes és la mida ideal.

(ES) Nuevo monedero de ganchillo en negro con "boquilla" plateada. Siguiendo el patrón que ya habia publicado aquí: Crochet Purse, he querido probar como quedaria con 32 vueltas. Ha quedado más redondito, pero tal vez 35 vueltas es el tamaño ideal.

(EN) New crochet purse in black with a silver nozzle. Following instrucctions from pattern that I posted here: Crochet Purse, I test to knit only 32 rows. The result is a rounder purse, but maybe 35 rows is better to get the perfect size.

Comentarios

  1. Hola!!
    Són una monada aquests moneders. M'agradaria probar de fer-los però.... em podries dir on compro les boquilles per fer-los?
    Mooooltes gràcies

    ResponderEliminar
  2. Hola Sandra, al carrer del Call (prop de la boqueria) a Barcelona hi ha una botiga d'una xinesa que els ven a 2.5.€. Quan no m'hi puc apropar, els compro a les botigues Fil d'or, pero surten per 6.5€. Sino al eBay.

    ResponderEliminar
  3. Moltíssimes gràcies quan baixi a Barna m'hi aproparé!!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)