Beyond Puerperium Blue


(CAT) Fa només un meset que va néixer el meu cosinet Javi i li vaig voler fer el Puerperium per nounats... però quan em van dir que havia sortit gran, vaig decidir comprar el patró per a mides més grans. No compro gaires patrons, però aquest està molt ben explicat, disponible amb mides fins als 2 anys i amb 3 gruixos de llana diferent. Així que vaig poder-lo fer amb una llana més gruixudeta que al patró de nounats, i a la mida de 3 a 6 mesos.  El patró el podeu comprar des de ravelry aquí: Beyond Puerperium by Kelly Brooker, i m'han calgut 3 troques de Katia Merino Sport. Més informació a Ravelry

(ES) Hace apenas un mes nació mi primo Javi y le quise tejer un Puerperium para recién nacido... pero cuando me dijeron lo grande que había salido,  decidí comprar el patrón para tamaños más grandes por miedo a que no le sirviese. No suelo comprar muchos patrones, pero éste merece la pena, ya que tienes todos los tamaños hasta los dos años y en 3 grosores de lana. Así que pude aprovechar una lana más gordita,n y tejer la chaqueta para tamaño de 3 a 6 meses.  El patrón lo podéis comprar desde ravelry aquí: Beyond Puerperium by Kelly Brooker, y he necesitado 3 ovillos de Katia Merino Sport. Más información en Ravelry

(EN) My cousin Javi was born a month ago, and for this reason I wanted to knit him a Puerperium Cardigan. But he born bigger than normal, and I decided to buy the Beyond Puerperium pattern to knit the 3-6months size. Usually I don't buy patterns... but this is very well written, for sizes until 2 years, and instructions to knit it with 3 thicknesses of yarn. Pattern can be bought from Ravelry here: Beyond Puerperium by Kelly Brooker, and I needed 3 skeins of Katia Merino Sport. More info in  Ravelry



Comentarios

Entradas populares de este blog

Fall Crochet Purse (purse pattern improved version)

Toby the crochet dog (with free pattern)

Clockwork Orange Pattern