viernes, 30 de enero de 2015

Quick Cable Slouch Hat Black nº 2

 (CAT) Després de la pífia del post anterior, i que tot i que era una pífia em van encarregar una boina igual, vaig decidir canviar a una llana més gruixuda per a que les trenes es veiessin millor. Vaig fer servir la Norway de Katia, amb un 20% de llana i 80% acrílic. Normalment rebutjo molt les llanes amb acrílic però vaig trobar que aquesta és bastant suaveta, a més li dóna molt bona forma a la boina. Vaig fer servir agulles de 6mm per a aquest projecte, i amb només una troca m'ha sortit un projecte rodó. Ja m'estan entrant ganes de repetir-lo... Més detalls al meu perfil de Ravelry.


 (ES) Después de la pífia del post anterior, y que a pesar de que me quedó un churro patatero, me encargaron otra igual, decidí cambiar a una lana más gordita para que las trenzas se vieran mejor. Me decidí por Norway de Katia, con un 20% de lana y 80% acrílico. Normalmento me niego a comprar acrílico de forma tajante pero la toqué, la achuché y me pareció bastante suave para tener acrílico, además le da muy buena forma y cuerpo a la boina. Utilicé agujas de 6mm y tan sólo un ovillo, así que puedo decir que me salió el proyecto redondo. Ya me estan entrando ganas de repetir... Más detalles en Ravelry.


 (EN) After the faulty beret of my previous post, and despite it was imperfect... I recieved the order to knit another one... This second time I decided to change yarn for another more thick. I chose Norway by Katia, 20% wool & 80% acrylic. I used to reject acrylic yarns... but this one is very soft to contain acrylic in its composition. With this yarn I get better results, a better shape, more rigid than the first one. I used circular needles 6mm and only one skein to knit the whole beret. A perfect project with the desired result. Sure I will repeat this project in the future. More details in Ravelry.

1 comentario: