Quick Cable Slouch Hat Black

 (CAT) Un dels meus propòsits de l'any passat era no comprar més llanes fins que no gastés el meu "stash" de llanes. L'any s'ha acabat i evidentment no ho he complert. Tot i així, de tant en tant, tiro del stash quan trobo un projecte que pugui fer amb el que tinc a casa. Tenia dues troques de Woolly en negre que m'havien sobrat d'un altre projecte i vaig mig improvitzar aquesta boina. El projecte està basat en el patró de AZURE KNITS+  la boina Quick Cable Slouch Hat. Però com la Woolly és molt fina, vaig posar més punts. No m'ha agradat el resultat... ja que la llana és massa fina per barrets i  difícilment manté la forma. Ara mateix ja estic repetint el projecte amb una llana més gruixuda i crec que quedarà molt més bonic. Més info a Ravelry.


 (ES) Uno de mis propósitos del año pasado era no comprar más lanas hasta que no gastase mi "stash". El año se ha acabado y evidentemente no he cumplido. Aun así, de vez en cuando, tiro del stash cuando encuentro un proyecto que se adapte a mis existencias. Tenia dos ovillos de Woolly en negro que me habían sobrado de otro proyecto y medio improvisé éste gorro. El proyecto está basado en el patrón AZURE KNITS+  la boina Quick Cable Slouch Hat. Pero como la Woolly es muy fina, tuve que poner muchos más puntos. No me ha gustado el resultado... ya que la lana es demasiado fina para gorros y no mantiene la rigidez suficiente para que tenga una forma bonita. Ahora mismo ya estoy repitiendo el patrón pero con una lana más gorda y estoy convencida que ésta vez quedará mejor. Más info en Ravelry.

 (EN) Last year I make me the proposition to waste my stash of yarns before buy more. The year was finished and I failed. Even so... sometimes I found a perfect pattern to knit with my available stash. I had to skeins of Woolly in black, a leftovers from another project. I adapted the pattern by AZURE KNITS+  in beret version Quick Cable Slouch Hat to knit it with Woolly, cause this yarn is thinner that the recommended for the pattern, I casted on more stitches. I'm not satisfied with the result. This yarn isn't appropriate for hats, cause it's difficult to obtain a beret shape. At this moment I am knitting another one with a thicker yarn. Sure that result would be better. More details in Ravelry.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)